مدیریت اداری

مدیریت اداری:

  1. امور اداری :
  • امکان ثبت حضور (ورود و خروج)کاربر با قابلیت ثبت مختصات جغرافیایی محل ثبت
  • امکان درخواست مرخصی و ماموریت و طی فرایند تایید توسط مافوق
  • امکان گزارش گیری از حضور کاربران
  • امکان گزارش گیری از میزان حضور ؛ کسر و اضافه کاری کاربران در بازه زمانی مشخص
  1. امور بایگانی : (اختصاصی شرکت شهرکهای صنعتی)
  • امکان درخواست پرونده واحدها از بایگانی
  • امکان تحویل پرونده از بایگانی به همکاران
  • امکان ارجاع تحویل توسط هر همکار به همکار دیگر
  • امکان قبول و یا عدم قبول پرونده توسط همکار تحویل گیرنده
  • امکان مشاهده همه درخواست های من
  • امکان مشاهده پرونده های در دست من
  • امکان برگشت و تویل پرونده توسط بایگانی
  • امکان گزارش گیری از گردشکار یک پرونده
  • امکان گزارش گیری از پرونده های در دست یک همکار
  • امکان گزارش گیری از پرونده های بیرون از بایگانی

 

 

  1. امور سند : (اختصاصی شرکت شهرکهای صنعتی)
  • امکان درخواست سند واحدها از بایگانی سند
  • امکان تحویل پرونده از بایگانی سند به همکاران
  • امکان مشاهده سند های در دست من
  • امکان برگشت و تویل سند توسط بایگانی سند
  • امکان گزارش گیری از گردشکار یک سند
  • امکان گزارش گیری از سند های در دست یک همکار
  •  امکان تطابق متراژ سند با قرارداد
  • امکان مشاهده کپی سند
  1. بودجه سنواتی :
  • امکان ایجاد بودجه سنواتی برای شرکت های خدماتی بصورت متمرکز و متحدالشکل
  • امکان ایجاد فصل و بند متفاوت برای هر شرکت خدماتی
  • امکان افزودن ردیفهای منابع و درآمد
  • امکان افزودن ردیف های مصارف و هزینه ها
  • امکان محاسبه میزان شارژ پیشنهادی با سه سطح خدماتی عالی متوسط و ضعیف
  • امکان ثبت عملکرد منابع و درآمد بودجه با امکان ثبت نظر حسابررس قانونی برای هر یک
  • امکان ثبت عملکرد مصارف و هزینه ها با امکان ثبت نظر حسابررس قانونی برای هر یک
  • امکان گزارش گیری لحظه ای از بودجه و تفریغ از هر بازه زمانی دلخواه
  • امکان برگزاری شفاف و سالم مجامع شرکت های خدماتی بر اساس بودجه ابلاغی و عملکرد
  • امکان مشاهده بودجه و گزارشات آن برای همه اعضای مجمع قبل از برگزاری مجمع (با دسترسی)
  1. محاسبه تعدیل بدهی :
  • امکان محاسبه مبلغ تعدیل شده و قابل پرداخت هر واحد بر اساس دستورالعمل و نرخ های تورم ابلاغی
  • امکان ارسال الکترونیکی گزارش تهیه شده با نام کاربر تهیه کننده به واحد ذیربط
  1. اعلان بدهی :
  • امکان ثبت اسناد دریافتنی واحدها و اعلان سررسید آنها در بازه های زمانی قابل تنظیم با پیامک
  • امکان  ارسال پیامک تشکر از صاحبان اسناد دریافتنی بعد از وصول بموقع مبلغ اسناد
  • امکان ارسال پیامک اخطار حقوقی به صاحبان اسناد دریافتنی بعد از برگشت و عدم وصول در سررسید
  • امکان گزارش گیری از اسناد وصول شده و وصول نشده
  1. اموال و خرید کالا و خدمات :
  • امکان ایجاد طبقه و دسته برای اموال و کالاهای خریداری شده
  • امکان صدور درخواست خرید کالا یا خدمات با قابلیت تایید و یا رد مقامات مافوق برای هر ردیف
  • امکان صدور حواله ورود به انبار برای کالاهای خریداری شده با امکان ضمیمه کردن فاکتور خرید
  • امکان صدور حواله خروج از انبار برای کالاهای موجود در انبار
  • امکان ثبت موجودی اولیه انبار
  • امکان گزارش گیری از موجودی انبار و یا کالای مورد نظر
  • امکان گزارش گیری از همه درخواست های خرید انجام شده توسط کاربر